ТЪРСЕНЕ

ОТ БЛОГА

Онлайн магазин за спортни стоки и хранителни добавки

Няколко месеца след пускането на сайта 2bfit.bg,  вече е налична и страницата за пазаруване в онлайн магазина  -  http://www.2bfit.bg/bg/магазин . В нея можете да намерите много...

ощеоще

УНИКАЛНИ САЙТОВЕ - ПРЕДИМСТВА И НЕДОСТАТЪЦИ

Реших да напиша тази статия защото наскоро потърсих в Гугъл ключовите думи „УНИКАЛНИ САЙТОВЕ”. Представете си какво беше учудването ми , когато на три от първите 6 позиции се предлагаха...

ощеоще

FACEBOOK

Въпроси и отговори

Начало | За нас | Въпроси и отговори

Какво трябва да зная при поръчка на WEBSITE?
Има много класификации на сайтове, но тук ще ги разделим на 2 основни групи:
А. Сайтове, които се намират в Google и Б. Сайтове, които не се намират в Google.
При това трябва да знаем, че не може да напишеш името на своята фирма и ако сайта ви се появи на първо място, то той е добре оптимизиран и се отнася към група А. Той трябва да бъде откриваем по ключови думи, характерни за дейността на компанията Ви. Примерно ако се занимавате с картини и репродукции, трябва да ви откриват именно по тези ключови думи.
Защо е толкова важно това? Повечето хора сами могат да си отговорят на този въпрос. Повече посетители, по-голяма вероятност да намериш потенциални клиенти. Разбира се трябва да привлечете тези клиенти с добър дизайн и актуално съдържание, което да ги убеди да изберат точно Вас.
Ето защо преди да поръчате WEBSITE си отговорете на следните въпроси:

1. Какви са целите на сайта?
2. Какво съм готов да вложа в него?
3. Кои са моите преки конкуренти в Интернет? Разгледайте страници на подобни фирми, преценете какво предлагат, как го предлагат и с какво ви превъзхождат.
4. Преценете с какво и как можете да сте по-различни и уникални от тях.

След като направите тези проучвания може да се окаже, че не се нуждаете от огромен сайт, защото продукта, който предлагате е уникален или няма голяма конкуренция. В този случай изработване на промо сайт от няколко страници, ще ви гарантира място в Интернет и ще можете да заделите повече средства за маркетинг и реклама. Може да прецените, че сайта от който се нуждаете, няма за цел допълнителна реклама – вашето име или бранд е известен и целта на сайта е информативен или изграждане на по-добър имидж.
Но ако целта е да ви намират, да рекламирате или продавате през него се подгответе за дълга и непрестанна работа. Ние можем да заложим всички предпоставки той да е успешен, от гледна точка на дизайн и оптимизация. Но имайте предвид , че основната работа зависи от Вас самите. Не си мислете, че дори да вложите много пари успеха ви е гарантиран. И обратното, не можете да си позволите да предложите нещо, което вече съществува в Интернет.
Бъдете различни, заложете идеи и предпоставки за развитие и непрекъснато публикувайте съдържание. Уникалното съдържание и непрекъснатата актуализация ще ви класира и държи на челни места в търсачките.

Какво значи сайта ми да е оптимизиран ?
Изброените по-долу изисквания ще помогнат за по-добро класиране на вашия сайт:

1. Уникално съдържание, което периодично се обновява и допълва.
2. URL aдреса на отделните страници трябва да представлява смислен текст – това са така наречените „Friendly URLs“, чиято същност представлява преобразуване на адреса примерно от вида http://webcharm.eu/index.php?page=1 в http://webcharm.eu/за-нас
3. Името на домейна, което сте си избрали, е хубаво да има нещо общо с ключовата дума , по която искате да ви откриват.
4. Всяка страница трябва да има свои отделни мета тагове, по които ще ги намират и класират търсачките. Мета таговете можете да видите, чрез натискане на десен бутон на мишката върху вашата страница и избиране от менюто „Изходен код“ или „View Source“. Мета таговете представляват следния код :
Заглавието на вашата страница до 63 символа


5. Картинките да имат „alt“ и „title“ описателни тагове, линковете да имат „alt“ тагове.

Това са само някои от изискванията за оптимизация на сайт и то от гледна точка на програмиране. За да се запознаете по-подробно, можете да посетите и страницата СЕО ОПТИМИЗАЦИЯ.

Статичен или динамичен WEBSITE ?
Ако сте разгледали предишните въпроси, можете лесно да си отговорите на този. Един сайт, който не се поддържа и развива, бързо отпада от класацията. За да актуализирате статичен сайт се нуждаете от специални познания. Или може да плащате непрекъснато на някой, който да го развива вместо вас. Предимства на динамичния сайт, е че обикновено се предлага с Административен модул или т.н CMS система за управление на съдържанието. През нея Вие ще можете лесно да променяте или допълвате страниците, без допълнителни познания по HTML или други езици.
Предимства на статичния сайт :
- по-евтин за първоначална изработка
- може да се инсталира на безплатен хостинг

Къде да си закупя домейн и хостинг?
За нас това няма значение. Препоръчваме големите хостинг компании, но хостинг плана или цената си избирате сами. За нас е важно на сървъра, на който качваме сайта , да са инсталирани следните модули:
1. PHP4 или PHP5 за предпочитане.
2. MYSQL5 база данни.
3. Пуснат „mod_rewrite“ на Apache.
Повечето хостинг компании предлагат тези модули.

Искам сайта ми да излиза на първо място в Гугъл !
Това е една от най-честите реплики при срещите ни с наши клиенти. Разбира се всеки иска това. Статистиката показва, че най-много хора посещават първите 3 до 8 сайта при отделните търсения. Това е така, защото в повечето случаи там откриваме желаната информация. Това, което не се забелязва е, че сайтовете на тези позиции, периодично се променят. Забележете, че това не става ежедневно. Всеки нов сайт пуснат в Интернет пространството, рано или късно бива посетен от бота на Google и другите търсачки. Новият сайт се съпоставя с вече съществуващите, като големина, мета тагове, заглавия, съдържание и много други признаци и заема някакво място в класацията. Ако този сайт не изгради връзки с други сайтове, не си променя съдържанието, не предизвиква интерес в посетителите, не си увеличи посещенията, той няма да мръдне напред в класацията, а дори може да бъде изместен и на по-задни позиции. Продължителността на този процес е различен. Ако често променяте и добавяте съдържание, ботовете често ще минават през вашия сайт и ще показват това съдържание. Не случайно големите портали се намират много по-лесно и са напред в класацията. Това разбира се не означава, че вие нямате шанс. Порталите публикуват много информация на различни теми. Вашето преимущество е, че можете да се съсредоточите върху една тема и да я оптимизирате непрестанно. Следете конкурентните сайтове и предлагайте поне каквото и те, както за съжаление това става в повечето случаи в България. Още по-добре е да имате уникална идея и да я реализирате. За успеха е нужна непрестанна работа.



За контакт: Тел.: +359 / 887 929 859 phone 02 / 423 35 96 e-mail E-mail: office@webcharm.eu
WEBCHARM В: